still, the only - - one

du talar till mig som om jag vore det fragilaste i multiversum. det är jag inte. det är inte jag. jag är det värsta du sett. du ser igenom det purpurröda och jag blir rädd. svärtan är min vän och ni kommer aldrig att komma överrens. jag väljer aldrig det svarta. den väljer alltid mig. och jag dess missbruk. jag kommer alltid att välja någon annan före dig, du är för tätt intill. mina konversationer med svärtan eskalerar och du hinner inte med. vi är vänner - vi väljer varandra, du är oförklalig.

hata mig inte
den har älskat mig hela mitt liv
du är en del i mitt livsspel
du är fascinerad av mitt ingenting

jag är alltid överallt
du är stillastående
jag behöver att du är överallt
så jag kan ta dig med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0